Bra jobbat!

TACK Tess kuligt att du tkr att jag bloggar bra! Älskar låten dynamite här kommer en översättning från engelska till svenska


jag-jag-jag-jag-jag-jag
Jag kom att dansa-dansa-dansa-dansa
Jag slog i golvet för det är mina planer planer planer planer
Jag har på mig alla mina favoritmärken märken märken märken
Ge mig lite plats för både mina händer händer händer händer.
Ja, ja.

Orsak den går på och på och på.
Och den går på och på och på.
Ja.

Jag kastar mina händer upp i luften ibland
Att säga ja-oh, måste släppa taget.
Jag vill fira och leva mitt liv
Att säga ja-oh, baby let's go.
För vi kommer rocka denna klubb
Vi kommer köra hela natten
Vi kommer"lätta upp det
Som det är en dynamit.
För jag sa ju en gång
Nu har jag sagt till dig två gånger
Vi gon ljus upp
Som det är dynamit

Jag kom att flytta flytta flytta flytta
Ut ur vägen för mig och min besättning besättning besättning besättning
Jag är i klubben så jag ska gör gör
Släpp bara in telefonen kom hit för att gör gör
Ja, ja

Orsak den går på och på och på.
Och den går på och på och på.
Ja.


Jag kastar mina händer upp i luften ibland
Att säga ja-oh, måste släppa taget.
Jag vill fira och leva mitt liv
Att säga ja-oh, baby let's go.
För vi kommer rocka denna klubb
Vi kommer köra hela natten
Vi kommer"lätta upp det
Som det är en dynamit.
För jag sa ju en gång
Nu har jag sagt till dig två gånger
Vi gon ljus upp
Som det är dynamit

Jag ska ta det hela som
Jag ska bli den sista stående
Jag flacka världen som,
Jag ska vara den sista landningen.
Cause I-I-Jag tror det
Och III, jag vill bara allt, jag bara vill ha allt.
Jag ska lägga mina händer i luften
Ha-händer händerna i luften
Sätt händerna i luft-luft-luft-luft-luft-luft-luft-luft


Jag kastar mina händer upp i luften ibland
Att säga ja-oh, måste släppa taget.
Jag vill fira och leva mitt liv
Att säga ja-oh, baby let's go.
För vi kommer rocka denna klubb
Vi kommer köra hela natten
Vi kommer"lätta upp det
Som det är en dynamit.
För jag sa ju en gång
Nu har jag sagt till dig två gånger
Vi gon ljus upp
Som det är dynamit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0